El passat dimarts 12 de Març vàrem ser invitats a l’Escola de cuina de Mireia Carbó. De la mà del nostre proveïdor Vandemoortele, ens van mostrar tot un món de possibilitats i plats que es poden elaborar amb les salses Risso.
El mercat de la restauració és molt complex i consta de perfils de clients molt diferents. D’aqui la importància d’oferir productes amb múltiples aplicacions i amb uns formats adaptats a tots els tamanys de cuina.
Vandemoortele llança la gamma Risso, una selecció de salses, per amanir, margarines i greixos d’alta qualitat per xefs que faran millorar l’experiència gastronòmica dels teus clients.
Versatilitat i flexibilitat per a totes les necessitats dels xefs
Potenciar el gust
SALSES RISSO
Una gamma de delicioses salses per donar un toc original als teus plats.
Salsa Hannibal
Salsa lleugerament dolça i especiada amb trossets de ceba torrada. Perfecta per carns i peixos fets a la brasa. Sense lactosa.
Salsa Andalouse
Salsa amb un punt especiat, tomàquet, ceba torrada, pebre vermell i herbes aromàtiques. Ideal per carns i patates fregides. Sense lactosa.
Salsa Samurai
Una salsa picant elaborada amb bitxo i pebre vermell. Ideal per snacks, pollastre o carn vermella. Sense gluten i sense lactosa.
UN TOC A LES TEVES AMANIDES
EL complement ideal per les teves amanides, verdures saltejades o plats en general.
Ciboulette
Una vinagreta d’herbes amb cibulet, indispensable per a les teves amanides o plats frescos. Sense gluten ni lactosa.
Yogorette – Paprika
Vinagreta cremosa elaborada amb iogurt i pebre vermell. És òptima per amanides o per sucar-hi verdures. Sense gluten.
Caesar
Una cremosa vinagreta amb formatge i llet per donar-li un toc Cèscar a la teva amanida. Ideal per amanides, carns i peixos.
Saltejar
Risso Evolution
Un greix 100% vegetal per saltejar, fregir i coure al vapor carn, peix i verdures. No esquitxa, aroma a mantega, sempre líquid.
Risso Cuisine
Una margarina 80% MG elaborada amb olis i greixos vegetals d’alta qualitat. Dóna un bonic color daurat i un gust a mantega molt agradable a totes les teves elaboracions. Es pot fer servir per fer galetes i pastissos. És molt estable al calor.
Fregir per immersió
Risso LongLife
Els professionals de la cuina són exigents a l’hora d’escollir un oli. Evaluen la qualitat, rendiment, temps d’ús i gust.
Risso Palm
Greix per fregir. Fregits tradicionals amb gust.
Untar
Risso Restaurant
Gustosa margarina , fàcil d’untar que es pot fer servir per cuinar i fornejar.
Risso Spreading
Porcions de margarina per l’esmorzar o pels menjars, per acompanyar el pa.
Més novetats en breu!!





